zaterdag 27 april 2013

Schilderwerk

Zo dat was weer een druk weekje! 
Deze week begonnen op mijn nieuwe werk, erg leuk gelukkig.. 
En vandaag tijd voor een ander project: de gang.. 
Toen we hier kwamen wonen was de gang groen met bruin.. 
Het eerste wat we gedaan hebben toen we de sleutel kregen is alles wit schilderen... 
Nu had ik bedacht dat het ook wel leuk zou zijn om de lambrisering grijs te schilderen.
Pff wat een werk, ik ben blij dat het af is..


En hier het resultaat:


Gelijk wat leuke spulletjes opgezocht die ik hier neer kon zetten. 
Het diploma is nog van de broer van mijn opa geweest, gehaald in 1953.. 
Toch leuk zoiets?
Project geslaagd  zou ik zeggen:)


Dus nu uitrusten op de bank met het nieuwste nummer van VT-wonen!


Goed weekend allemaal!

Liefs,

Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je baan!
    Ben blij dat je het naar je zin hebt!
    Gezellige gang hoor!

    Leuk!
    Geniet van je VT wonen en een fijn weekend nog.

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gang is mooi geworden, mooie kleur grijs.

    Fijne Zondag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden!!! Het is altijd een hele klus! Gefeliciteerd met je nieuwe baan en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een nieuwe baan hebt, dat is tegenwoordig niet zo vanzelfsprekend meer. leuk is je hal geworden, het is vaak zo'n ondergeschoven kindje in een huis. Nu is het leuk thuiskomen, Fijne dag, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je nieuwe baan goed bevalt is heel mooi meegenomen, een baan die leuk is ligt niet voor het oprapen!!!
    Je gang is heel mooi en sfeervol en een mooi accent, dat diploma!!!

    Fijne zondag en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je nieuwe baan. Als je dan thuis komt van al dat harde werken, kun je meteen genieten van je nieuwe mooie gang! Gezellig binnenkomen!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat is je gang mooi geworden. prachtig hoor dat grijs.
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je washokproject al klaar is? Als dat net zo'n resultaat heeft...

    groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik kan me voorstellen dat het een klus geweest is...maar het is wel heel mooi geworden! Mooie kleur grijs ook. Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met je nieuwe baan. Als je net zo werkt als je je gang mooi maakt, komt het wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen