dinsdag 14 mei 2013

Action

Allereerst een mooie foto die ik vandaag maakte..
De papavers heb ik al een tijdje op vaas staan en ze zijn erg mooi om te fotograferen..
 En de mooie buikvaas heb ik dankzij de tip van Arja gekocht bij Action.. 



En nog een tip:
Dit prachtige papier zit in een patronenblok dat ik ook kocht bij Action,
dus wie van mooi papier houdt moet daar zeker even kijken.. 



Ik fröbel hier nog even verder.. 
Morgen gaat mijn echte contract in op een revalidatieafdeling.. 
In April heb ik al een paar dagen meegelopen maar morgen gaat het echt beginnen..
 Ik heb er zin in! 
Ik wens jullie nog een hele fijne week!

Liefs,

Lisanne

21 opmerkingen:

  1. Mooie bloemen.
    En veel plezier op je nieuwe werk.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk/lief dat je mijn blog hebt gelinkt ben blij dat ik je heb mogen tippen altijd leuk als je andere op ideeën kan brengen :)!
    Veel plezier op je nieuwe werk!
    Mooie foto, gaaf hoor ♥.

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik meteen jouw artikel gelinkt op mijn blog ;).
      http://arjavangarderen.blogspot.nl/2013/05/action-koopje-turkoois-bolvaas-de-vt.html

      Liefs Arja

      Verwijderen
    2. Graag gedaan hoor! Leuk dat je mij ook weer gelinkt hebt :-) Liefs

      Verwijderen
    3. Natuurlijk zo'n gezellige blog moet ik meteen even delen! :)

      Werkse en veel plezier morgen!
      Liefs Arja

      Verwijderen
  3. Hier hadden ze ze niet meer bij de Action, zijn altijd leuke kadootjes om te geven. Ik heb wel de papierenblokken van ze, dit zal wel een nieuwe uitgave zijn. Ziet er erg leuk uit. Spannend je nieuwe baan. Heel veel succes en vooral heel veel werkplezier! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemen zo in dat leuke vaasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bloem, veel plezier op je nieuwe werk.

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben gek op mooi papier, dus bedankt voor de tip. Veel plezier in je nieuwe baan!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Lisanne!
    Heel veel suc6 morgen :-)
    Lieve groetje,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hem inderdaad al voorbij zien schuiven, de Action vaas.
    Morgen toch maar eens kijken of hij hier nog te krijgen is!
    En succes morgen met je nieuwe baan!!
    groetjes, Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Toch maar weer eens langs de Action gaan, vind de kleur prachtig. En je bloemen staan er ook zo mooi in.
    Veel succes met je nieuwe baan :D
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is de Papaver mooi zeg, dat is toch echt een blikvanger.
    Bij die winkel slaag je altijd wel, leuke dingen die ook echt
    nuttig zijn.
    Heel veel succes morgen, het klinkt veelbelovend.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi!
    Heb de vaas ook al in huis staan.
    Suc6 met je nieuwe baan.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi he die bollen maar ik dacht altijd dat het uienbollen waren je bloemen...?
    Ha die vaas had ik ook al gezien, toch maar laten staan heb al zoveel leuke spullen.
    Moet juist een beetje opruimen.
    Fijne avond nog.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha!! Ik ben ook al bij 3 Actions geweest maar kon de vaas helaas niet meer krijgen....
    Je hebt echt een hele mooie foto gemaakt.

    Succes morgen!!!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige bloem, de papaver en kleurt heel mooi in de fles.
    Je hebt er een prachtige foto van gemaakt.
    En ik wens je heel veel succes in je nieuwe baan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie bloemen en wat heb je er een mooie foto van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk Lisan, dat je een vast contract krijgt! Gefeliciteerd! Geniet ervan, mooie post weer! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spannend.....vast zeer mooi en dankbaar werk....
    Super die aas.....moet ook maar eens richting de Action ;)

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is echt geen papaver hoor.... Dit is een Allium (sierui). Wel een schitterende foto en heel mooi hoe je dat met die letters hebt gedaan. Het lijkt wel een plaatje uit een luxe tijdschrift :)

    BeantwoordenVerwijderen