donderdag 6 juni 2013

Haakwerk

Zo tussen de nachtdiensten door (hoort helaas ook bij het verpleegkundige vak) 
toch tijd om mijn nieuwste project te laten zien...
 Ik was al druk aan het haken en nu is mijn eerste slinger af..
Lekker feestelijk en toch weer even anders dan een gewone vlaggenlijn..


Mocht je het leuk vinden om ook aan de slag te gaan,
het patroon vond ik hier..

Erg leuk om te doen
 dus ik denk dat ik er nog maar een meter bij haak;-)

Nog 1 nachtje werken en dan heerlijk genieten,
van het weer en een vrij weekend!

Liefs,

Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Wat een origineel idee! Een leuke slinger!
    En ik wens je nog een goede nacht om daarna heerlijk te genieten van het weer!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie slinger! Goede nachtdienst gewenst. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ziet er lekker vrolijk uit.
    Geniet lekker van dit heerlijk weer!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan! Haken is voor mij niet weggelegd, net als breinen en punniken. Geniet van je vrije weekend, je pakketje al binnen? Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, heel leuk geworden, lekker vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de slingers prachtig, en haken.. het lijkt me wel wat... ik heb al een aantal pogingen ondernomen maar op de een of andere manier lukt het me gewoon niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk haak idee!! Wat een gezellig blog heb je. Ik ga je volgen, ondanks je blogpauze..
    www.mijnschattenopaarde.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen