zondag 6 oktober 2013

Foto's

Zoo heerlijk even tijd voor mijn nieuwe project.. 
Haken doe ik wel vaker maar iets afmaken vind ik vaak te lang duren, 
alhoewel ik toch echt van plan ben dit dekentje af te maken..
De mooie schaar kocht ik op de woonbeurs.
En bij deze gelijk nog wat foto's die ik daar afgelopen dinsdag maakte..



 



   



Deze foto's komen uit het At Home huis.. 
De "woonschuur' van VT-wonen was ook erg gaaf 
helaas zijn die foto's niet zo mooi geworden dus vandaar alleen deze kleine selectie..

Ik wens jullie een fijne week !

Liefs Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's, Lisanne. En ik zou zeker het dekentje afmaken, want het ziet er prachtig uit!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken vind ik leuk worden...snel afmaken hoor!
    Je foto's vind ik ook mooi, vooral de foto van het kastje met de klossen touw.

    Fijne Week,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi je gehaakte dekentje , en de foto's van VT wonen zijn heel leuk !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat schaartje heb ik ook, zo mooi vind ik hem. De klosjes zo opgeborgen is ook zo'n leuk idee, volgens mij goed zelf te maken. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! En je dekentje wordt ook heel mooi. Doorzetten hoor, zodat we binnenkort het eindresultaat mogen bewonderen!
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan je goed haken, ik ben er helemaal niet goed in! > ben net begonnen, dusja! Ziet er heel mooi uit. Leuke foto`s van de woonbeurs. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's!
    Leuk dat dekentje, Knap dat je dat kan! Mijn moeder is bezig met een babydeken voor ons kindje! Zodra die klaar is, komt hij zeker op de blog!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's heb je gemaakt.
    Ik zie overal de woonbeurs voorbij komen, nu is het net of ik er ook een beetje bij was :)
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, Ik had de foto's van het At Home huis net uit een andere hoek gemaakt. Zo zie je net weer andere dingen die je daar niet zag door de drukte.
    Bisou, Wendy
    (http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen