dinsdag 2 september 2014

Back

Hallo allemaal!

Erg lang geleden dat ik mijn laatste post plaatste dus hoog tijd voor een kleine update!
Allereerst een hartelijk welkom voor de nieuwe volgers
en bedankt voor jullie felicitaties :-) 
Ik heb deze zomer lekker genoten van een paar weekjes vakantie, waaronder een weekje Frankrijk.
Prachtig weer en mooie plaatsjes bezocht dus wij vermaakten ons wel.
Met mijn zwangerschap gaat alles tot nu toe heel goed. 
Ik heb weer veel meer energie en krijg ook weer zin om creatief bezig te zijn!

In deze post een paar foto's die ik tijdens onze vakantie maakte en een foto van mijn buikje. 
Deze maakte ik bij 22 weken, en inmiddels zit ik al op 24 weken :-)





Volgende week volgt een creatieve update!

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd...ben er even uit geweest..
    Leuk zeg, dat je een kindje verwacht...Gefeliciteerd.
    Geniet van je zwangerschap.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit nu in de heerlijke 'ik-voel-me-lekker-en-mijn-buik-zit-nog-niet-in-de-weg weken. Prachtige tijd. Als het goed is zul je ook al 'leven' voelen of dat gebeurt binnenkort. Heel apart, of er kleine vlindertjes tegen je buikwand kriebelen.
    Geniet lekker van deze speciale tijd!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Welkom terug trouwens ;)
    En wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Je bent zwanger, wat heerlijk!
    Gefeliciteerd, kun je al je creativiteit gebruiken voor mooie dingen voor je kleintje..
    Leuk, leuk, leuk.. lekker van genieten

    BeantwoordenVerwijderen