donderdag 18 december 2014

Paper-bag

De paper-bag zag ik al vaker voorbijkomen op internet.
Een soort papieren zak verkrijgbaar in allerlei formaten 
om spullen in op te bergen of gewoon mooi neer te zetten.
Ik kwam nog een papieren tas tegen en maakte daar zelf een paper-bag van.






Leuk om te doen en ook erg makkelijk.
Ik knipte de hengsels van de tas en vouwde de bovenrand om.
Het leukste vond ik het kiezen en tekenen van een print op de tas. 
Uiteindelijk is het een beer geworden, 
heel simpel maar daarom niet minder mooi.
Door zelf een mooie print te kiezen of te ontwerpen 
maak je er iets heel eigens van 
en is het ook leuk om bijvoorbeeld weg te geven als kraamcadeau 
(bijvoorbeeld gevuld met cadeautjes).
Hier krijgt hij een mooi plekje op de babykamer :-)
Een fijne dag!


7 opmerkingen:

  1. Oh die is super leuk Lisanne..
    Ik heb ook zoiets gedaan,volgens mij was het een oude papieren tasje wat mijn moeder ooit kreeg bij een boetiekje na een aankoop,met een printje met zebrastrepen erop.
    Inderdaad de hengels afgeknipt,de versteving uit de bovenrand gepulkt en omgevouwen..
    Leuke dingen hoeven niet altijd wat te kosten he ?
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Lisanne, wat ben je lekker creatief bezig! Deze tas is ook al zo leuk :-)
    Je verveelt je zo te zien niet tijdens het wachten op jullie kleintje...
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief!! Je krijgt je tijd wel om...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee zeg. Ik vind het resultaat gaaf geworden! X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om dit soort dingen te maken voor jullie kindje! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen